Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

niestety na 2 lata opuściłem forum z racji sprzedaży mojego byłego już BMW e92, ale sentyment do marki pozostał. Teraz chciałem wrócić, ale w trochę bardziej praktyczny sposób i moje zainteresowanie przykuło BMW X3 F25. Z racji, że wcześniej w e92 miałem LPG i byłem mega zadowolony z użytkowania go teraz też chciałbym powrócić do takiego układu, a jedyny silnik, który nadaje się w tej budzie do LPG to właśnie ta sama konstrukcja, którą miałem w e92, czyli N52 (w e92 b25, tutaj b30) - znana z serii E.

Przychodzę do was z pytaniem jeżeli chodzi o miejsce na butlę. W e92 też nie było miejsca na koło zapasowe, więc miałem przerobioną podłogę i końcowy wydech i dzięki temu butla była podwieszona pod podłogą i cały bagażnik wolny.

Jak to jest w przypadku F25? Ktoś może śmiga takim sprzętem lub ma informację jak to wygląda? Widziałem że podnoszą podłogę bagażnika i w ten sposób mieści się jakaś tam butla. Mi raczej zależy na właśnie przerobieniu wydechu i ewentualnie podłogi, żeby bagażnik pozostał dalej praktyczny.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.