Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odczytać błędy.

Możesz zmierzyć miernikiem, tylko dobrze było by mieć wtyczke z ucietym kablem lub wbić się w żyłę. Sprawna klema ma koło 3Ohm. Wtyczka jest specyficzna, ponieważ dopiero po zamknięciu zabezpieczenia piny łączą się z nią.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak wystrzelony to nie odpalisz :D No takie jego zadanie . Jeśli błąd airbag z niego to rozpinasz tą małą wtyczkę od naboju , psikasz kontaktem . Składasz tak 3x żeby styki wyczyściło i po krzyku .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No niestety tak kolorowo nie jest. Z racji wieku te klemy sie uszkadzają. Poza tym często fachowcy klemę ściskają, wiec auto smiga, a zamiast klemy masz rezystor. Po wystrzale często nie da się wtyczki wyjąć, bo się stapia z klemą. Wtedy nawet z rezystorem potrafi wywalić błąd, jeżeli wtyczka jest nie wyjęta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.