Skocz do zawartości

Wymiana NBT bez MOST na NBT z MOST lub dodanie MOST do obecn


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hej,

Niestety moje G31 nie ma optyki.

A jednak chce dołożyć audio na MOST.


Mam aktywowanego CarPlay i korzystam z usług Connected Drive.


Jak podejść do tematu wymiany?


Jakiej jednostki szukać - jakaś konkretna data produkcji? Jakis SW?


Co dalej. Jak wgrać kody FSC i reszte, aby Connected Drive dzialalo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jest na forum pare osób bardziej w temacie, lub ktoś, kto naprawia HU.


Chodzi o to że moje HU nie ma MOST,

Ale teraz pomyślałem, żeby po prostu dołożyć tą funkcjonalność tj.

Dołożyć gniazdo ew. jakiś moduł na PCB.


Tutaj zdjęcia w środku, jak to wygląda z MOST:

https://fccid.io/T8GB140/Internal-Photos/Internal-Photos-2431557.pdf


Czy ma ktoś foto jak to wygląda bez most ? Albo jakieś HU na częśći?

  • 2 lata później...
Opublikowano

Cześć, od dłuższego czasu szukam podobnej informacji. Jestem w trakcie retrofitu Harman Kardon. Sprawdziłem, że również nie mam optyki w jednostce NBT. Przekopałem cały internet i nie znalazłem nic czy można doposażyć jednostkę. Wydaje się to najprostsze żeby nie bawić się poźniej w kodowanie i dodawanie innej jednostki. Od Twojego postu minęły 2 lata, jak sobie poradziłeś z tym tematem ? 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Opcje są takie:
Wymiana HU_NBT2 na takie z MOST

Wymiana na MGU i wtedy jest Ethernet

Dołożenie HK z i8/F20 gdzie HK jest analogowy (ale tez efekt duzo gorszy) - tak zrobiłem

Dołożenie aftermarketowego audio - to da najlepsze efekty audio

Opublikowano

Myślałem o włożeniu wzmacniacza z F20 - tak zrobiłem w poprzedniej F10, było lepiej, ale to jeszcze nie to. Finalnie oddałem F10 żeby zrobili mi pełny HK. Teraz w G30 uparłem się na takim sam retrofit, ale tym razem chce zrobić to sam, mam już wymienione wszystkie głośniki, maskownice i całkowicie uzbrojone tylne drzwi. Pozostało przeprowadzenie wiązek do słupków drzwi i optyki. Widzę, że skończy się po prostu na wymianie NBT na właściwe. Dzięki !

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gratuluje samozaparcia ! Ale H/K nie jest wart włożonego w to wysilku ! Mam wiec wiem o czym pisze.  Kilka osob ktore ze mna jezdzi twierdzi ze lepiej gra podstawowy zestaw w g20 ( oczywiscie to nieprawda ) ale tak na laika ucho to moze brzmieć.  Lepiej wlozyc tam juz cos innego dedykowanego. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
11 godzin temu, Pat_Postman napisał(a):

Myślałem o włożeniu wzmacniacza z F20 - tak zrobiłem w poprzedniej F10, było lepiej, ale to jeszcze nie to. Finalnie oddałem F10 żeby zrobili mi pełny HK. Teraz w G30 uparłem się na takim sam retrofit, ale tym razem chce zrobić to sam, mam już wymienione wszystkie głośniki, maskownice i całkowicie uzbrojone tylne drzwi. Pozostało przeprowadzenie wiązek do słupków drzwi i optyki. Widzę, że skończy się po prostu na wymianie NBT na właściwe. Dzięki !

Pytanie jest jedno, skoro wykonujesz takie prace, to po co HK, skoro mozna Bowersa dać? 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
10 godzin temu, saab napisał(a):

Gratuluje samozaparcia ! Ale H/K nie jest wart włożonego w to wysilku ! Mam wiec wiem o czym pisze.  Kilka osob ktore ze mna jezdzi twierdzi ze lepiej gra podstawowy zestaw w g20 ( oczywiscie to nieprawda ) ale tak na laika ucho to moze brzmieć.  Lepiej wlozyc tam juz cos innego dedykowanego. 

Tylko Ty raczej masz HK na MGU - a więc Etherner - 464W a nie na MOST - 600W. Jest róźnica w dźwięku w mocy.

Choć nie ukrywam, że po kodowaniach i kilku sztuczkach ten z MGU dla mnie gra lepiej - tj. moim zdaniem ma lepszą kontrole tonów w całym paśmie głośności

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.