Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

sprawa dotyczy silnika bmw N52B25 po remoncie, remont z powodu palenia dużej ilości oleju.

Problem mój polega na świecącej ikonce CHECK ENGINE, po podpięciu komputera pokazuje błąd 2A2F i po jakimś czasie potrafi wyrzucić drugi 2A2E


Oglądałem już filmiki o diagnozie sond, i korekt. Tutaj na jednym z zamieszonych filmików jest korekta długotrwała bank2 jest na 6.78 co by mogło wskazywać na jakieś lewe powietrze.


Chciałbym wkluczyć sondy lamba, stąd moje pytanie. Na filmikach jest mowa o pracy sond od 0,1 do 0,9

moje przed katem trzymają 2.0V a przy dodaniu obrotów rosną do 3.0V i powyżej.

za katem wydaję mi się że dobrze pracują od 0,01 do 0,9 przy dodaniu gazu.


Druga sprawa, to masa przepływu powietrza u mnie na pokazuje na jałowych około 8,68 kg/h po dodaniu gazu okło 2k obrotów rośnie do około 41 kg/h

To mogło by wskazywać na przepływkę


I tutaj moje hipotezy:


Mechanik ktory remontował silnik mówił że filtr powietrza był bardzo stary. Więc możliwe że przeplywka fakytcznie jest tutaj winowajcą


z powodu palenia dużej ilosci oleju, katy przestały domagać. Stąd pokazuje zbyt ubogą mieszankę.


Mógłby ktoś pomóc mi przeanlizować dwa zamieszczone filmiki, i ewentualnie doradzić co faktycznie może być przyczyną.




Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.