Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

może ktoś z was spotkał się z takim problemem mianowicie, w aucie była rozpinana maglownica i podłączana z powrotem po zrobieniu tego kierwonica przy jezdzie na wprost była skręcona o 1/4 obrotu z taka kierownicą pojechałem na zbieznosc po ustawieniu zbieznosci jak auto przekroczy 20 km/h wyskakuja takie bledy jak pozniej

po zrobieniu zbieznosci pojechalem na kalibracje ale komputer nie mogl sie polaczyc z dolem maglownicy? bo sa chyba dwa czujniki jeden przy kierownicy a drugi przy maglownicy? i ten przy kierownicy sie laczyl ale przy maglu nie - tu sie moge mylic bo nie bardzo wiem jak to wyglada, wiec wczoraj pojechalem na rozpiecie maglownicy i spiecie jej ponownie tym razem powinna byc ok (wczesniej bylo tak ze po ustawieniu zbieznosci auto do 20/30 km/h sciagalo w prawo a powyzej tej predkosci jechalo jak po sznurku), ale bledy dalej sie swieca, wiec sie zastanawiam czy komputer w ogole cos tu da? czy zostal moze zerwane czujnik kalibracji skretu przy kolumnie kierownicy? bo po wyjechaniu ze zbieznosci kierunkowskazy nie odbijaja

da55pux.jpg

  • 3 lata później...
Opublikowano

Źle zapięty wieloklin na przekładni, generalnie jest to totalnie nie przemyslane, plastikowy "naprowadzacz" który jest luźny i moze zmienic swoje polozenie.  Jezeli kąty Ci sie zgodzą, bodajżę w 2 stopniach to błędu nie będzie wywalać, po zrobieniu kalibracji. Także Ista i zrobić kalibracje czujnika kąta skrętu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.