Skocz do zawartości

223 Dynamic Damper Control - F11


majkel001

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Jestem na etapie poszukiwań auta (obecnie posiadam e91 lci). Rozważam f31 lub F11. Jedno z aut które mnie interesuje bmw 520 d F11, posiada zawieszenie 223 Dynamic Damper Control. Wiem ze w przypadku awari amortyzatorów koszt nowych w aso jest astronomiczny, a tylko tam można kupić, zaminnikow brak. Czy ktoś przerabiał takie aktywne zawieszenie na standardowe? Zakładam że trzeba je wykodowac, czy są jeszcze jakieś inne problemy.

Pytam z czystej ciekawości, gdyby była w przyszłości konieczność ich wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Hej. Jestem na etapie poszukiwań auta (obecnie posiadam e91 lci). Rozważam f31 lub F11. Jedno z aut które mnie interesuje bmw 520 d F11, posiada zawieszenie 223 Dynamic Damper Control. Wiem ze w przypadku awari amortyzatorów koszt nowych w aso jest astronomiczny, a tylko tam można kupić, zaminnikow brak. Czy ktoś przerabiał takie aktywne zawieszenie na standardowe? Zakładam że trzeba je wykodowac, czy są jeszcze jakieś inne problemy.

Pytam z czystej ciekawości, gdyby była w przyszłości konieczność ich wymiany.

Można, ale opcja 223 to coś cudownego i dla mnie must have.

Miałem W F02 LCI, F07 LCI, F11, F11 LCI i teraz G31.


Nie wyobrażam sobie auta bez tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można, ale opcja 223 to coś cudownego i dla mnie must have.

Miałem W F02 LCI, F07 LCI, F11, F11 LCI i teraz G31.


Nie wyobrażam sobie auta bez tego.

 

Rozumie że nie miałeś z tym problemów, lub zmieniłeś auto w miarę wcześnie i awaria cie nie dotknęła.


Domyślam się że to fajne rozwiązanie i jak kupujesz nowe na gwarancji to pewnie nie ma się czym przejmować, ale już w przypadku 7-8 letniego auta, koszt wymiany robi się duży w stosunku do wartości auta. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Można, ale opcja 223 to coś cudownego i dla mnie must have.

Miałem W F02 LCI, F07 LCI, F11, F11 LCI i teraz G31.


Nie wyobrażam sobie auta bez tego.

 

Rozumie że nie miałeś z tym problemów, lub zmieniłeś auto w miarę wcześnie i awaria cie nie dotknęła.


Domyślam się że to fajne rozwiązanie i jak kupujesz nowe na gwarancji to pewnie nie ma się czym przejmować, ale już w przypadku 7-8 letniego auta, koszt wymiany robi się duży w stosunku do wartości auta. :lol:

W 2017 miałem F11 z 2011 roku. Kupiłem z 290k nalotu, sprzedałem przy 320, jeden tylny zaczął ciec.


W 2018 miałem F11 z 2014 roku, do dziś jest ok. Kupilem 160k nalotu, dzis jest 210kkm.



W 2019 kupilem F02 LCI z 2015- (są inne amorki) - 250k nalotu - jak nowe


F07LCI 280kkm nalotu z 2016 roku, w 2021 - jak nowe.


G31 obecne.. jak nowe bo sa prawie nowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.