Skocz do zawartości

223 Dynamic Damper Control - F11


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej. Jestem na etapie poszukiwań auta (obecnie posiadam e91 lci). Rozważam f31 lub F11. Jedno z aut które mnie interesuje bmw 520 d F11, posiada zawieszenie 223 Dynamic Damper Control. Wiem ze w przypadku awari amortyzatorów koszt nowych w aso jest astronomiczny, a tylko tam można kupić, zaminnikow brak. Czy ktoś przerabiał takie aktywne zawieszenie na standardowe? Zakładam że trzeba je wykodowac, czy są jeszcze jakieś inne problemy.

Pytam z czystej ciekawości, gdyby była w przyszłości konieczność ich wymiany.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hej. Jestem na etapie poszukiwań auta (obecnie posiadam e91 lci). Rozważam f31 lub F11. Jedno z aut które mnie interesuje bmw 520 d F11, posiada zawieszenie 223 Dynamic Damper Control. Wiem ze w przypadku awari amortyzatorów koszt nowych w aso jest astronomiczny, a tylko tam można kupić, zaminnikow brak. Czy ktoś przerabiał takie aktywne zawieszenie na standardowe? Zakładam że trzeba je wykodowac, czy są jeszcze jakieś inne problemy.

Pytam z czystej ciekawości, gdyby była w przyszłości konieczność ich wymiany.

Można, ale opcja 223 to coś cudownego i dla mnie must have.

Miałem W F02 LCI, F07 LCI, F11, F11 LCI i teraz G31.


Nie wyobrażam sobie auta bez tego.

Opublikowano

Można, ale opcja 223 to coś cudownego i dla mnie must have.

Miałem W F02 LCI, F07 LCI, F11, F11 LCI i teraz G31.


Nie wyobrażam sobie auta bez tego.

 

Rozumie że nie miałeś z tym problemów, lub zmieniłeś auto w miarę wcześnie i awaria cie nie dotknęła.


Domyślam się że to fajne rozwiązanie i jak kupujesz nowe na gwarancji to pewnie nie ma się czym przejmować, ale już w przypadku 7-8 letniego auta, koszt wymiany robi się duży w stosunku do wartości auta. :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Można, ale opcja 223 to coś cudownego i dla mnie must have.

Miałem W F02 LCI, F07 LCI, F11, F11 LCI i teraz G31.


Nie wyobrażam sobie auta bez tego.

 

Rozumie że nie miałeś z tym problemów, lub zmieniłeś auto w miarę wcześnie i awaria cie nie dotknęła.


Domyślam się że to fajne rozwiązanie i jak kupujesz nowe na gwarancji to pewnie nie ma się czym przejmować, ale już w przypadku 7-8 letniego auta, koszt wymiany robi się duży w stosunku do wartości auta. :lol:

W 2017 miałem F11 z 2011 roku. Kupiłem z 290k nalotu, sprzedałem przy 320, jeden tylny zaczął ciec.


W 2018 miałem F11 z 2014 roku, do dziś jest ok. Kupilem 160k nalotu, dzis jest 210kkm.



W 2019 kupilem F02 LCI z 2015- (są inne amorki) - 250k nalotu - jak nowe


F07LCI 280kkm nalotu z 2016 roku, w 2021 - jak nowe.


G31 obecne.. jak nowe bo sa prawie nowe :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Czyli żeby w F11 wymienić amorki z EDC na zwykłe wystarczy dodatkowo wyprogramować fukcje EDC i czy coś jeszcze? Może demontaż jakiegoś modułu, przewodów??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.