Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Forumowiczów,

W moim BMW z silnikiem N13 pojawia się błąd zbyt niskiego ciśnienia paliwa, konkretnie 002BE9. Objaw polega na tym, ze przy dynamicznym przyspieszaniu w okolicy 4-5 tys obrotów odcina dopływ paliwa, samochód się dławi i pojawia się check engine. Pierwszy trop to była pompa wysokiego ciśnienia. Podmieniłem ją na inną sprawną razem z całym napędem od wałka i bez zmian. Wymieniłem też czujnik wysokiego ciśnienia na listwie wtryskowej oraz filtr paliwa baku - to również nie pomogło. Macie może pomysły co dalej? Może pompa w baku lub wtryski?


Będę wdzięczny za pomoc i porady.


Dziękuję i pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.