Skocz do zawartości

E38 750i problem z szczelnościa chłodzenia alternatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pacjent to E38 750i po lifcie. W chłodzony wodą alternator wchodzi od strony bloku silnika taka rurka z oringiem, i niestety przy jakiejś tam kolejnej naprawie końcówka ta się na tyle uszkodziła, że z niej, nawet po wymianie oringa, cieknie płyn chłodniczy. Ktoś ma pomysł co z tym zrobić? Gdzie? Jakim kosztem? Sprawa niszowa, nawet na diagramach nie umiem tej części wskazać :(
Radość z jazdy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.