Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.


Od jakiegoś czasu non stop mam błąd 23E0. Niedawno wymieniona pompa paliwa oraz czujnik NOX na zamiennik. Objawy to tylko czasami na zimnym falowanie obrotów i na jałowym lekkie bardzo lekkie od czasu do czasu zatrzęsienie budą. Załączam screeny z bimmer-tool. Z tego co wyszukałem to mogą być wtryski a może być i przepływomierz, ale wole się poradzić.


https://ibb.co/nCJhmj2

https://ibb.co/0ccbDVw

https://ibb.co/1XW57s9

https://ibb.co/C243Mj0

https://ibb.co/3FcwxFv

https://ibb.co/Jv7wpsf

https://ibb.co/LpzmzHh

https://ibb.co/kxXw7g4

https://ibb.co/rZHRQ5Z

https://ibb.co/C243Mj0

https://ibb.co/Jv7wpsf

https://ibb.co/LpzmzHh

https://ibb.co/kxXw7g4

https://ibb.co/rZHRQ5Z

Opublikowano

z tych fotek trudno cos stwierdzic

blad dotyczy mieszanki

inpa trzeba podlaczyc, sprawdzic odczyty lambd i przeplywki, swiece, cewki

(niedomagajaca swieca czy cewka moga powodowac taki blad)

korekty wtryskow

auto chodzi w trybie uwarstwionym?

Opublikowano

chodzi raz w trybie 2 a raz w trybie 1 jeśli chodzi o NOX.


ciśnienie niskiego paliwa jest 4500-4700, a z tego co wiem ma być 4900-5100.

Może czujnik niskiego ciśnienia padł?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.