Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam i o pomoc pytam.... a w sumie błagam.

Posiadam e91 2006 2.0d M47 automat, kupiłem ją z uszkodzonym sterownikiem silnika ( zalany) wymieniłem cały zstaw DDE,CAS,kluczyk, zestaw plug and play zależało mi tylko żeby auto było zdolne do jazdy. po jakimś czasie problem sie powtórzył, znalazłem przyczynę zalewania, zamówiłem ponownie zestaw ECU+CAS+kluczyk ale zanim przyszedł chciałem sprawdzić jako że mam 3 zestwy do e90 tylko w manualu który kluczyk jest do danego zestawu ECU+CAS .

Aku odłączyłem, podmieiłem ECU+CAS, sprawdziłem z 4 kluczyki wkładając je do stacyjki i znalazłem który pasuje do pierwszego zestawu.

i tu pojawił się problem bo teraz gdy włoże kluczyk nie rozpoznaj mi żadnego, pojawia się żółty przekreślony kluczyk. próbowałem na tym zestawie który kupiłem, próbowłem na tyk który miałem zalany ( pokazywał błąd skrzyni, sterwania wtryskai, kręcił i nie palił) a teraz nic nie da się nawet zapłonu włączyć totlnie nic zero....

Pomóżcie jak to ruszyć i powiedzcie co nabroiłem ...bo ja myślałem że do odpalenia potrzebny jest CAS który komunikuje się z kluczykiem i później z ECU/DDE. Czy jeszcze jakiś modół odpowiada za rozpoznanie lub przyjęcie kluczyka? Dodam że sentralny działa

Opublikowano
Temat rozwiązany taśma od CAS do stacyjki i przycisku start była uszkodzona

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.