Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wymieniał ktoś może oring z bagnetu w bmw e 87.

Mam duży wyciek oleju, kupiłem już oring tylko nie wiem jak się za to zabrać.

Proszę o jakieś wskazówki.

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jaki silnik? M47 czy N47.

M47 odkręcasz bagnet. Jedna śruba wkręcona u góry bagnetu do kolektora ssącego. Odpinasz jak coś masz do rurki dopiętego. Ciągniesz i tyle. Spuśc olej przed.

Screenshot-20210511-150920222-1.jpg

N47 jest trochę więcej roboty, bo trzeba wyjąć rurę od IC do kolektora. Wykręcić sterownik świec. I pod nim jest śruba od bagnetu. Odpinasz co jest przypięte do bagnetu. Wyciągasz rurę.

Screenshot-20210511-145929218-1.jpg

Opublikowano

Moje jest 118d 143km z 2008 roku.

A czemu olej trzeba spuścić bo co będzie się lało bagnetem?

A jak upuszczę oleju to nową podkładkę muszę dać?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No niestety w M47 na pewno będzie ciekło. Ja robiłem przy zmianie oleju, więc dawałem nową uszczelkę. Zrób przy zmianie i nie będziesz miał dylematu. Podkładka jest miedziana, więc teoretycznie na raz bo się odkształca.

P.S. nie zauważyłem podpisu, że 143KM. Masz N47.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.