Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, co może być przyczyną błędów 3F13, 41F2? (zaśniedziała jakaś kostka?)

Opis przypadłości:

Przekręcając kluczyk na zapłon wentylator chłodnicy startuje na maxa, po chwili zwalnia, ale w zależności jak mocno nacisnę pedału gazu, tak szybko się kręci. ( nie zawsze tak to działa, możliwe, że zależy to od temperatury silnika?).

Po odpaleniu wyskakuje błąd silnika i trakcji - tryb awaryjny (czasami od razu na zapłonie), który nie umożliwia poruszanie się szybciej niż 20km/h i praktycznie stałe obroty 1400 nawet na "luzie". Po wypięciu wtyczki od wentylatora chłodnicy wszystko wraca do normy, błędy znikają i można normalnie jeżdzić (powiedzmy...).


Z góry dziękuje za pomoc ;)

E30
Opublikowano
Problem rozwiązany, puszka ze sterownikiem silnika pod filtrem kabinowym zalana wodą, patyna na stykach. Po oczyszczeniu i wysuszeniu, wszystko śmiga :D
E30

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.