Skocz do zawartości

Luz prawo-lewo na maglownicy Active Steering


grzesiekwisnia

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie (i Panie),


Auto jest nieco niestabilne podczas jazdy - oczywiście diagnosta nie znalazł luzów w zawieszeniu, dwie rzeczy, które znalazłem:


1. Luz prawo-lewo na kierownicy, posiadam active steering, na samej listwie luzów brak - wygląda na to, że ten luz jest na przekładni planetarnej? Ma ktoś doświadczenie w tej kwestii czy tylko wymiana/regeneracjanie ratuje? A może to norma w active steering(wydaje się, że na uruchomionym silniku tego stukania nie ma, ale luz prawo-lewo wciąż jest).


Poniżej filmiki:






2. Tuleje przednich wahaczy, samochód ma ponad 200tys km, 2008 rok, podejrzewam że tuleje wciąż oryginał - gumy nieco spekane, jest sens wymieniać to na nowe czy nie będzie dużej poprawy?


53dc528fe6053185med.jpg


a9c620582fa8c24dmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem wyczuwalny luz oraz stulanie podczas hamowania w korku czuje jakby samochód stał a buda dalej jechała, Sprawdziłem ze znajomym ze czuje pukanie na lewym drążku skręcił w lewo koła max a ja złapałem za gumę w drążku kierowniczym i czuje pukanie. Tez mam oryginalne zawieszenie na przeglądzie wyszło mi ze wszystko jest ok. tylko mam wyciek z tulei wahaczy przednich. Czytałem tez że może być luz na krzyżaku dolnym przy maglownicy. Ja mam przebieg 255 tys 2004 rok przebieg autentyczny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się ze nie powinno się sprawdzać magla na zgaszonym siniku ponieważ silnik w maglownicy nie pracuje. Tak samo mam na wyłączonym silniku a jak odpalę brak luz ale jak ruszam na krzyżaku góra dół czuje minimalne pukanie ale ma stuknie ale gdzie indziej tylko mam problem z lokalizacja wiem ze czuje na lewej końcówce drążka. Złap końcówkę dwoma palcami na gumie i zobacz czy nie czujesz pukania bo u mnie jest. A przegląd wyszedł preferencyjnie. Podobno ciężko zlokalizować luz jest na oryginalnych tulejach ponieważ są gumowo olejowe i nie czuć luzu :( :( :( a najlepiej sprawdzić łomem czy jest luz na tulejach tak wyczytałem na niemieckim forum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.