Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

posiadam e90 z silnikiem n47 bazowo 177km, automat. Zrobiłem chiptuning do 200km, po przejechaniu 3 tyś km zaczął się problem z DPF-em. Na początku samochód tracił moc i zapalił się check engine pojechałem pod komputer i pokazało ze dpf jest mocno zapchany więc oddałem do chemicznego czyszczenia, czujnik bez tez zmieniony. Po czyszczeniu przejechałem z 50 km i znowu to samo, chciałem przepalić w trasie dpf ale po przejechaniu 30km na autostradzie silnik się wyłączył i samochód nie chciał odpalic. Nie wiem za bardzo co zrobić czy wywalić dpf czy wgrać seryjną mape silnika bo mam obawy ze po wywaleniu dpfu samochód będzie kopcił jak smok skoro tak szybko sie dpf zapchał. Przed chipem nie było żadnych problemów z dpfem.

Opublikowano
Z EGRem nic nie robilem. Nie jestem teraz wstanie powiedzieć jakie są kody błędu bo nie mam teraz dostępu do samochodu, jestem w innym mieście.
Opublikowano
Z magicznej kuli nic tu nie wywróżymy.. powodów problemu może byc wiele, począwszy od wadliwego termostatu, czujnika cisnienia spalin, konczac na skopanym chipie :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.