Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam dosyć nietypowy problem. Samochód BMW e90 325i N53. Silnik po rozgrzaniu zaczynał nierówno chodzić a jak się go zgasiło na ciepłym to już nie odpalił. Było trzeba czekać aż wystygnie. Wszystko wskazywało na uszkodzony czujnik wału i komputer pokazał to samo. Kupiłem zamiennik Delphi i z nim był jeszcze gorzej bo od razu po odpaleniu wywalało check engine i objawy te same. Póżniej kupiłem używany orginał i jest znacznie lepiej bo ma normalną moc, ale cały czas po rozgrzaniu zaczyna się trząść i na ciepłym nie odpala. Na komputerze wyskoczył teraz jedynie błędy 0x2FDB Kraftstoffhochdruck nach Freigabe der Einspritzung(Wysokie ciśnienie paliwa po zwolnieniu wtrysku) i 0x30EA DeNox-Katalysator, verschwefelt ale po skasowaniu już się nie pojawiły i teraz brak błędów na komputerze . Dodam że samochód stał kilka miesięcy bez odpalania. Ktoś może miał podobny problem i wie co mam sprawdzić albo co może być uszkodzone? Wtyczka czujnika sprawdzona, czujniki tak samo ma prawidłową oporność.

Opublikowano
Witam.

Mam dosyć nietypowy problem. Samochód BMW e90 325i N53. Silnik po rozgrzaniu zaczynał nierówno chodzić a jak się go zgasiło na ciepłym to już nie odpalił. Było trzeba czekać aż wystygnie. Wszystko wskazywało na uszkodzony czujnik wału i komputer pokazał to samo. Kupiłem zamiennik Delphi i z nim był jeszcze gorzej bo od razu po odpaleniu wywalało check engine i objawy te same. Póżniej kupiłem używany orginał i jest znacznie lepiej bo ma normalną moc, ale cały czas po rozgrzaniu zaczyna się trząść i na ciepłym nie odpala. Na komputerze wyskoczył teraz jedynie błędy 0x2FDB Kraftstoffhochdruck nach Freigabe der Einspritzung(Wysokie ciśnienie paliwa po zwolnieniu wtrysku) i 0x30EA DeNox-Katalysator, verschwefelt ale po skasowaniu już się nie pojawiły i teraz brak błędów na komputerze . Dodam że samochód stał kilka miesięcy bez odpalania. Ktoś może miał podobny problem i wie co mam sprawdzić albo co może być uszkodzone? Wtyczka czujnika sprawdzona, czujniki tak samo ma prawidłową oporność.

 

sprawdz pompe paliwa (hpfp) czy podaje odpowiednie cisnienie

i czujnik polozenia walka rozrzadu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.