Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, BMW E90 z silnikiem 2.0 163 KM, automat, buja silnikiem przy gaszeniu.

Problem z klapa gaszaca. Klapa sprawna, bez napięcia luźna, mozna ruszac sprężyna i zamknac, z napięciem na odpalonym silniku stoi sztywno otwarta, nie zamyka przy gaszeniu silnika.

Odpialem kostke, odpalilem i zgasilem recznie zamykając klape, zgasl bez bujniecia.

Błędów pod kompem brak.

W kostce chyba powinny byc napiecia na 2 pinach, 3 pin to GND, u mnie jest caly czas na jednym +12 a na drugim 0.

Gdzie szukac problemu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.