Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. We wrześniu nabyłem 428 ix z silnikiem N20. W grudniu przy przebiegu 103 tys km postanowiłem wymienić rozrząd. Po wymianie rozrządu zaczęło ubywać płynu chłodniczego. Do tej pory zrobiłem 3 tys km i musiałem dolewać co jakiś czas w sumie już około 4 litry płynu. Oddałem auto do mechanika, który nie stwierdził żadnego wycieku. Wymieniłem korek zbiornika wyrównawczego na nowy. W oleju nie widać "kisielu".Silnik nie kopci na biało. Zrobiłem test na zawartość spalin w układzie chłodzenia i jest OK. Silnik nie ma bagnetu a na komputerze wskazuje poziom oleju max od wymiany oleju. Nie mam już pomysłu co może być przyczyną i nie wiem co mam w takiej sytuacji zrobić...pomocy!
Opublikowano
Sam sobie odpisze ale dla użytkowników, którzy mogą mieć podobny problem. Płyn ubywał pod chłodnicą oleju automatycznej skrzyni biegów. Na szybkozłączce był uszkodzony ring. Strasznie słabe dojście do tej chlodniczki ale udało się rozwiązać zagadkę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.