Skocz do zawartości

HUD Retrofit 62302361627


47

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Widziałem to w aucie obok jadącym.

Raczej słaba, zabawkowa opcja.

Możesz wyciąć dziure w desce i dać normalny, fabryczny HUD. Niestety opróćz tego szyba i licznik zostaje... do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Powiem tak, nie zgadzam się, że to zabawka i bezsens. Tego retrofita mam już w drugim BMW. Pierwszy był w e91 i tam faktycznie wskazania navi wyświetlały się tylko z apki z telefonu i to było słabe.

W f34 mam podłączone wszystko do pokładowej navi. Minimum tej opcji to zegary w wersji 6WA, czyli rozszerzony zakres. Podłączenie proste, montaż też raczej mało skomplikowany. Zajmuje około 1h jeśli tego wcześniej nie robiłeś. Na desce jest specjalne wgłębienie do montażu wraz z adapterem czarny mat. Całość wygląda prawie jak fabryczna. Nie wymaga żadnego kodowania.

A jak to działa? Dokładnie tak jak fabryczne, choć nie wyświetli Ci np stacji radiowych. Masz wskazania navi, prędkość, moc, moment obrotowy, wys. npm. Można chyba też wyświetlić znaki, ale ja nie mam tej opcji uruchomionej. Wyświetlacz wyłączasz składając go.

Czy kupiłbym ponownie, gdybym nie miał zamontowanego? Na pewno tak. Patrząc na ceny desek, szyb, wyświetlaczy i okablowania potrzebnego do montażu fabrycznego rozwiązania, nie ma to żadnego sensu. Ten zestaw czasem można wyrwać za 1100-1200pln brutto. Do tego dokupujesz adapter i voila.

Osobiście bardzo polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, nie zgadzam się, że to zabawka i bezsens. Tego retrofita mam już w drugim BMW. Pierwszy był w e91 i tam faktycznie wskazania navi wyświetlały się tylko z apki z telefonu i to było słabe.

W f34 mam podłączone wszystko do pokładowej navi. Minimum tej opcji to zegary w wersji 6WA, czyli rozszerzony zakres. Podłączenie proste, montaż też raczej mało skomplikowany. Zajmuje około 1h jeśli tego wcześniej nie robiłeś. Na desce jest specjalne wgłębienie do montażu wraz z adapterem czarny mat. Całość wygląda prawie jak fabryczna. Nie wymaga żadnego kodowania.

A jak to działa? Dokładnie tak jak fabryczne, choć nie wyświetli Ci np stacji radiowych. Masz wskazania navi, prędkość, moc, moment obrotowy, wys. npm. Można chyba też wyświetlić znaki, ale ja nie mam tej opcji uruchomionej. Wyświetlacz wyłączasz składając go.

Czy kupiłbym ponownie, gdybym nie miał zamontowanego? Na pewno tak. Patrząc na ceny desek, szyb, wyświetlaczy i okablowania potrzebnego do montażu fabrycznego rozwiązania, nie ma to żadnego sensu. Ten zestaw czasem można wyrwać za 1100-1200pln brutto. Do tego dokupujesz adapter i voila.

Osobiście bardzo polecam.

 

dzieki za informacje, mozesz wrzucic pare zdjec, jak to u Ciebie wyglada - z pozycji kierowcy, ale tez z boku/zewnatrz

Pozdrawiam,

47

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.