Skocz do zawartości

E36 compact zawias


gregorek82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pogoda trochę się poprawiła wiec czas na jakieś przeróbki w moim e36 compact 318ti z m pakietem. W pierwszej kolejności chce zmienić zawieszenie i z rad moje pytanie.

Co będzie lepszym rozwiązaniem gwint mts technic czy może same sprężyn h&r albo eibach?

Ma ktoś jakieś zdjęcia albo może doradzić jak auto siedzi na wyżej wymienionych klamotach albo ma jakieś inne propozycje. Wiem ze auto będzie twardsze wiec darujmy sobie i skupmy się na temacie jak nisko autko usiądzie i czy będą potrzebne jakieś dystanse żeby ładnie wypełnić nadkole. Felgi to BBS rs723 et4, 7.5J.

Z góry dziekuje. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak niższe sprężyny to tylko razem ze sportowymi amortyzatorami. Miałem sprężyny H&r bodajże 35/20 (nieduże obniżenie) na seryjnym amorku i był dramat po dwóch tygodniach wróciłem na serię.


Edit:

Dodam jeszcze że amorki były nowe bilstein b4 i nie dawały rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W touring mam czysta serię czyli fabryczne sprężyny + bilstein b4 i jest koza trochę ale tak zostaje póki co, do cabrio na wiosnę wleci bilstein b8 + eibach pro kit. MTS dużo osób chwali, wśród budżetowych gwintów najlepszy podobno.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.