Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pogoda trochę się poprawiła wiec czas na jakieś przeróbki w moim e36 compact 318ti z m pakietem. W pierwszej kolejności chce zmienić zawieszenie i z rad moje pytanie.

Co będzie lepszym rozwiązaniem gwint mts technic czy może same sprężyn h&r albo eibach?

Ma ktoś jakieś zdjęcia albo może doradzić jak auto siedzi na wyżej wymienionych klamotach albo ma jakieś inne propozycje. Wiem ze auto będzie twardsze wiec darujmy sobie i skupmy się na temacie jak nisko autko usiądzie i czy będą potrzebne jakieś dystanse żeby ładnie wypełnić nadkole. Felgi to BBS rs723 et4, 7.5J.

Z góry dziekuje. Pozdro

Opublikowano

Jak niższe sprężyny to tylko razem ze sportowymi amortyzatorami. Miałem sprężyny H&r bodajże 35/20 (nieduże obniżenie) na seryjnym amorku i był dramat po dwóch tygodniach wróciłem na serię.


Edit:

Dodam jeszcze że amorki były nowe bilstein b4 i nie dawały rady.

Opublikowano
W touring mam czysta serię czyli fabryczne sprężyny + bilstein b4 i jest koza trochę ale tak zostaje póki co, do cabrio na wiosnę wleci bilstein b8 + eibach pro kit. MTS dużo osób chwali, wśród budżetowych gwintów najlepszy podobno.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.