Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich

Od dłuższego czasu borykam się z broblemem mojej bmw 525 tds e 39.

Chodzi o to że na jałowym biegu wpada w wibracje i głośniej chodzi ,ale po wciśnięciu sprzęgła lub dodaniu lekko gazu problem na jakiś czas zanika.

Dzieję się tak tylko na rozgrzanym silniku.

Prosiłem kolegów na forum o opinie i jednoznacznie wskazywało to na koło zamachowe ,otóż nie.

Ostatnio byłem w Niemczech rozmawiałem z poprzednim właścicielem mojej betki.opowiedział mi że miał to od początku.(był pierwszym właścicielem od nowości).

Pojechałem do BMW salon sprzedaży i powiedziano mi że BMW 525 tds rok 97.było autem wyprodukowanym z wieloma fabrycznymi wadami.Nie będę wypisywał szczegułów ale wyobrażcie sobie że oprócz wymiany wszystkich mechanizmów podnoszenia szyb w aucie które miało przejechane 30.000 km.potrafiło rozsypać się sprzęgło!

Między innymi pojawiał się problem o którym właśnie wspomniałem.KLEKOTANIE na wolnych obrotach.Poprzedni właściciel prosił o wgranie nowego softa który minimalnie zwiększy obroty sinika na jałowym biegu i jednocześnie usunie problem.Ale niestety serwis bmw w Niemczech nie potrafi w żaden sposób rozwiązać ten problem.

 

z tąd moje pytanie do wszystkich patęciarzy ,boprzecież polak potrafi...jak można podnieść obroty silnika tds.

 

 

iii małe sprostowanie do bacznie śledzącego obserwatora bmw-klub.który napisał że bmw 525 tds jest słabo wykonane bo robią je w Polsce.Otóż Panie kolego,piątki produkują w Hiszpanii.W Polsce składają Busy i to bardzo dobrze.

Pozdrawiam wszystkich

:)

Edytowane przez aris
Pozdrawiam aris
Opublikowano
Jedz do POMPIARZA od DIESLI - nastawia Ci obroty jakie sobie zazyczysz. Samemu mysle ze raczej nie warto kombinowac. Ale moze sie myle... na pewno da sie cos samemu pokombinowac..byle nie narobic sobie wiecej problemow! (rozregulowanie pompy)

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
mozesz sam pokombinowac z ustawieniem obrotów a raczej dawki paliwa poprzez przesuwanie tej czarnej pastikowej górnej czesci pompy - nastawnik , ale to dosłownie na milimetry. Musisz poprostu poluzowac kilka sróbek i delikatnioe przesuwac do przodu lub do tyłu :) Nic złego nie powionno sie stac ale wczesniej zaznacz sobie zebys mógł wrazie co wrócic do oryginalnego ustawienia

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.