Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Niedawno zmieniłem silnik z M20 B20 na M20 B25 i tak mnie zastanawia jeden mały szczegół. Czy po tej zmianie również powinienem zmienić reduktor od gazu i mikser???

1.Czy może ktoś się orientuje jakie będą obiawy za mało wydajnego reduktora?

2.Co się dzieje jak jest zły mikser o złej średnicy przewęrzenia czy to ma jakiś wpływ ??

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Musisz zmienic na wiekszy reduktor do 170-180kM gdzyz inaczej gdzies powyzej 3tys. obr/min bedzie sie tobie zacinal lub jak puscisz gaz to wogole nie bedziesz mial doplywu gazu do silnika i trzeba bedzie ciagle przelaczac na benzyne. Mialem taki problem w e34 2,0 24V (M50 B20). Parownik mialem do 100kM i to byla porazka :cry2:
Opublikowano

Najgosze że nigdzie nie jest napisane do jakiej mocy jest ten mikser i parownik????? :mad2:

Z drugiej strony ja cały czas jeżdzę na tym zestawie od M20 B20 i nic się złego nie dzieje możę trochę przestaje tylko ciągnąć powyżej 5 tyś obrotów. Ale tak poza tym to nic. I też nie ma dużej różnicy w osiągach między paliwem a gazem. :?: :?:

Pozdrawiam

Opublikowano
Gdzieś na parowniku powinna byc tabliczka znamionowa i tam musi gdzies pisać do ilu koni jest on. Ale jak nie chce ciągnąć tobie powyżej 5tys. obrotów to masz na 100% za mały parowniczek.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam

 

Niedawno zmieniłem silnik z M20 B20 na M20 B25 i tak mnie zastanawia jeden mały szczegół. Czy po tej zmianie również powinienem zmienić reduktor od gazu i mikser???

1.Czy może ktoś się orientuje jakie będą obiawy za mało wydajnego reduktora?

2.Co się dzieje jak jest zły mikser o złej średnicy przewęrzenia czy to ma jakiś wpływ ??

 

Pozdrawiam

 

Jeżeli reduktor jest za mało wydajny, to przy sporym obciążeniu silnika ciśnienie będzie spadać. Można to sprawdzić podpinając się komputerem pod sterownik LPG.

Kai
Opublikowano
no i jak dalej sprawdzic?pdodpina sie pod sterownik gazu i co dalej ,temat mnie ciekawi bo chyba tez mi parownik nie wyrabia :roll: ,tylko czemu :duh: ( 2.0 a parownik do 190 ps)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no i jak dalej sprawdzic?pdodpina sie pod sterownik gazu i co dalej ,temat mnie ciekawi bo chyba tez mi parownik nie wyrabia :roll: ,tylko czemu :duh: ( 2.0 a parownik do 190 ps)

 

No i ... patrzysz, jakie masz ciśnienie za parownikiem, w sekwencji powinno być w miarę stałe. Jeżeli przy przyspieszaniu spada poniżej 1atm, to reduktor jest źle ustawiony, zużyty lub za mało wydajny.

 

Warto też zwrócić uwagę na stan filtrów gazu, bo często ciśnienie spada właśnie przez to, że są zapchane, a nie przez wadliwą pracę reduktora.

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.