Skocz do zawartości

Drgania kierownicy - mój przypadek - rozwiązany.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziwna sprawa jezdzilem na 16'' bylo ok, zmienilem na 17'' ze starej e46 320, troche musialem zmodyfikowac felgi i zaczelo delikatnie wibrowac miedzy 100-110km/h. Teraz wymieniłem na 18'' i miedzy 80-100km/h byly drgania ktore bardzo przeszkadzaly w jezdzie.

Duzo na ten temat sie naczytalem i na sluchalem. Postanowilem ze zmienie tuleje razem z wahaczami. I co sie okazalo? przy 80km/h jest spokoj (juz usmiech na mojej twarzy :) a nagle przy 110km/h takie drgania ze nie moglem przyspieszyc, a przy 120km/h myslalem ze sie rozleci auto na kawalki.

I co tu robic? zaznajomiony wulkanizator sprawdzil geometrie jest 100% ok. Stwierdzil ze to PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE - założył mi to za 40zł i JUŻ JEST OK!!!!! od tego zaczynajcie bo to jest b.mały koszt pozdrawiam

Konrad


http://www.maxmotors.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

Opublikowano
Super, że udało Ci się rozwiązać ten problem. Gratulacje. Ja właśnie szukam wulkanizatora, który ma na miejscu pierścienie centrujące, bo nie chce mi się jeździć do stu innych i kombinować, a to z oponami, felgami, itp. Chcę to zrobić u kogoś kto ma wszystko na miejscu. Gdzie jest ten Twój wulkanizator?

Pozdrawiam,

James

740iA 93r. - jest

628CSI 83r. - było

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.