Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siema, mam BMW E90 320i n46 150km. Ostatnio zaczął wypadać mi zapłon na 3cim cylindrze. Problem występuje tylko przy zimnym silniku. Z reguły jest to poranne odpalanie. Samochód odpala obroty rosną do 1400 i nagle odcina. Samochód gaśnie. Próbuję odpalić i obroty są stale na wartości +/- 150rpm. Po czasie (2-3) podejście obroty zaczynają falować i trzęsie budą. Czuć i widać że nie chodzi na wszystkie gary. Jeśli nie dodam gazu to zgaśnie jak przetrzymam na 2.5k rpm przez jakiś czas i wykasuje błędy to usterka znika mogę jechać lub zgasić i ponownie odpalić. Co może być tego przyczyną? Objawy się ukazały dwa dni po tym jak pozbyłem się usterki ciężkiego odpalania. Była to zabita plastikiem (kawałki plastikowe z rozrządu) podstawa filtra oleju. Zlokalizowalem to przy wymianie uszczelki, bo uciekał mi litr oleju w 2-3 dni. Owe kawałki pochodzą z wcześniejszej wymiany rozrządu, gdy rozsypał mi się w trasie rok temu, ale mechanik nie popisał się i owych fragmentów nie usunął.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.