Skocz do zawartości

Remont M52B28 przygotowanie pod wiecej kuni ?


SoCraZy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od kilku lat mam problem ze swoim m52b28 1xVanos co jakiś czas ciągle wywala mi jakąś uszczelke, kilka razy pokrywy zaworów, kilka razy podstawy filtra, czasem lubiało pocić się spod korka filtra oleju, miska olejowa też była robiona, mam OCT i oleju zbiera sie według mnie za duża ilość tej mieszanki wody z olejem.

Z pod pokrywy zaworów zawsze leci lekko biały dymek, niby para ale według mnie to nie para, dziwnie śmierdzi.


Olej niby zawsze leciał brązowy i czysty przy wymianach (5W40 millers), moc na hamowni to 187km i 250nm z tym że miałem ch*jowe świece i nie mam katów.

Według mnie są przedmuchy i przymierzam się do wyciągnięcia pieca i remontu.

Prosiłbym o waszą opinie na ten temat :duh:


A jako że piec będzie rozebrany na części pierwsze to może warto dołożyć troche w jakieś części, żeby go wzmocnić ?? Chciałbym podlewać go podtlenkiem , marzy mi się +100hp wiem, że robili to na seryjnych piecach, ale chciałbym żeby mój troche wytrzymał :norty: . Temat dlaczego nitro a nie turbo pomińmy, chciałbym uzyskać tylko informacje na temat silnika :)


Korby od M50, jakąś grubszą uszczelke żeby lekko zmniejszyć stopień sprężania ? Jestem amatorem w tuningach :roll: :roll:


dolot od M50 już mam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.