Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jako, że nie mam znajomego, który ma e46 w automacie, to mam pytanie do któregoś z posiadaczy.

A dokładnie chodzi mi o to, że samochód od zawsze przy wciśniętym pedale hamulca nie reagował kiedy wcisnęło mu się gaz, tzn. obroty nie szły do góry. Po 4 latach przeplywomierz mi padł, kupiłem drugi taki sam, podłączyłem, wykasowałem błędy, ale jest tak, ze kiedy jednocześnie wcisne hamulec i gaz, to z automatu wypycha mi do góry pedal hamulca i samochód normalnie mi reaguje na gaz. Czy to na P, czy to na N. No i teraz nie wiem ktora opcja jest prawidlowa, ta pierwsza, czy druga? Dodam, że po przejechaniu kilkunastu km samochód zaczyna mocno się trząść i lekko szarpać przy wolnej jezdzie, żeby ustalo wystarczy wyłączyć go i włączyć. M54b25tu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co to za przepływomierz?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nowy? Podaj masę powietrza na wolnych obrotach po rozgrzaniu (96-97 stopni) i bez odbiorników prądu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.