Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, po odpaleniu falują obroty na e-87 po osłuchaniu i ściągnięciu łacznika gumowego zauważyłem że trzaska przepustnica powodując falowanie obrotów i kolebanie silnika. Po nagrzaniu wszystko ok. Przy zimnym komunikat o niepełnej mocy silnika.

Ktoś coś w temacie?

będę wdzięcznu

Edytowane przez Mir60
Opublikowano
Witam, wczoraj odpytano komputer. Wypadanie zapłonu na 3 i 4 cylindrze i przeciążenie katalizatora - kasowanie błędów. Dzisiaj odpalanie na zimnym trzęsie silnikiem nierówna praca motoru i ponowny komputer. O dziwo brak błędów! Może ktoś przerabiał te objawy? Co można o tym sądzić?
Opublikowano

Znajaąc życie cewki i świece do wymiany.

Dodatkowo jesli jest to n43 to wtryski już też mogą być nie pierwszej świeżości. Długotrwała jazda z tym może zniszczyć katalizator. Jaki tam jest silnik?

Opublikowano
Jeszcze rozrzad mozna sprawdzic. Ja Miałem wyciagniety o jedno ognino i też na zimnym chodzi jak sieczkarnia i bujał jak statek.
Opublikowano
Pocieszyłeś mnie! Zanim dotarłem do dobrego fachmana każdy który dowiadywał się jaki jest typ silnika rezygnował nie podchodząc do auta. Ostatni elektronik odpytał silnik i wskazał właśnie na rozciągnięty o pół ogniwa rozrząd dopuszcza kulejące wtryski i koła na wałkach. Jednak brak błędów po wykasowaniu wskazuję na łańcuch a to będzie tylko 1-1,2k pln:)
Opublikowano

Rozrzad zamiennik kosztuje 300zl. Robocizna z 400-500. Trzeba miec blokady do rozrzadu a uniwersalny mechanik pewnie nie bedIe miał. Jakby co mam na handel bo kupiłem je tylko na ta wymiane łańcucha.


Jesli chodzi o koszty to rozrzad i tak tanio wychodzi w tym silniku. A co by było gdyby trzeba wymienic 4 wtryski po 1000 za kazdy i zakodowac dodatkowo?

Opublikowano

Zaczynam głupieć! Brak błędów /prócz starych wykasowanych/Pokrywa ściągnięta blokada na rozrządzie założona, łańcuch ok, ustawy ok, wtryski zakodowane i zero poprawy! Następne dwie diagnozy: pierwsza zanieczyszczony filtr paliwa w baku i druga "zapchany katalizator"

Ktoś coś na temat?

Opublikowano
Witam, wczoraj odpytano komputer. Wypadanie zapłonu na 3 i 4 cylindrze i przeciążenie katalizatora - kasowanie błędów. Dzisiaj odpalanie na zimnym trzęsie silnikiem nierówna praca motoru i ponowny komputer. O dziwo brak błędów! Może ktoś przerabiał te objawy? Co można o tym sądzić?

......jeżeli wymieniłeś świece i cewki a jakość układu wtryskowego pod kompem wychodzi max na zólty kolor (do 200),skasuj adaptacje silnika (przypisane wartości nie kodowanie) i zrób adaptację przepustnicy(u mnie pomogło ,wszystko to pod warunkiem że nie ma zbyt dużej ilości sadzy w katalizatorze !!! też ważna rzecz ....jezeli NOX bedzie zasiarczony wszystko się jebie ;-) ,jeżeli nox wariuje lepszą opcją bedzie modulator niż nowy który i tak się zasiarczy po jakimś czasie a nie polecisz z kasy....kasowanie błędów nic ci nie da skoro sondy widzą zły skład mieszanki ,będą wracać ......mi też aso mowiło wtryski będą :-)...podsumowując w kolejności względem wydanej kasy:świece,cewki,sprawdż katalizator albo od razu go wypal pod kompem (jest opcja regeneracji Kata -wypalanie inaczej auto jest w trybie tzw Awaryjnym),kiedy już nie bedzie zadnych błędów kasuj adaptację silnika i przepustnicy .......koniec

Opublikowano
Witam, wczoraj odpytano komputer. Wypadanie zapłonu na 3 i 4 cylindrze i przeciążenie katalizatora - kasowanie błędów. Dzisiaj odpalanie na zimnym trzęsie silnikiem nierówna praca motoru i ponowny komputer. O dziwo brak błędów! Może ktoś przerabiał te objawy? Co można o tym sądzić?

......jeżeli wymieniłeś świece i cewki a jakość układu wtryskowego pod kompem wychodzi max na zólty kolor (do 200),skasuj adaptacje silnika (przypisane wartości nie kodowanie) i zrób adaptację przepustnicy(u mnie pomogło ,wszystko to pod warunkiem że nie ma zbyt dużej ilości sadzy w katalizatorze !!! też ważna rzecz ....jezeli NOX bedzie zasiarczony wszystko się jebie ;-) ,jeżeli nox wariuje lepszą opcją bedzie modulator niż nowy który i tak się zasiarczy po jakimś czasie a nie polecisz z kasy....kasowanie błędów nic ci nie da skoro sondy widzą zły skład mieszanki ,będą wracać ......mi też aso mowiło wtryski będą :-)...podsumowując w kolejności względem wydanej kasy:świece,cewki,sprawdż katalizator albo od razu go wypal pod kompem (jest opcja regeneracji Kata -wypalanie inaczej auto jest w trybie tzw Awaryjnym),kiedy już nie bedzie zadnych błędów kasuj adaptację silnika i przepustnicy .......koniec

 

Zaczynam głupieć! Brak błędów /prócz starych wykasowanych/Pokrywa ściągnięta blokada na rozrządzie założona, łańcuch ok, ustawy ok, wtryski zakodowane i zero poprawy! Następne dwie diagnozy: pierwsza zanieczyszczony filtr paliwa w baku i druga "zapchany katalizator"

Ktoś coś na temat?

Opublikowano
napisałem ci,zacznij od swiec i cewek (to jest najtańsze,jezeli juz nie bedzie wypadania zaplonów wypal katalizator.....100% ma sadzę ,dalej postępuj jak podałem ....nie szukaj problemu w rozrządzie itp bo to są sporadyczne przypadki w tym modelu
Opublikowano
.....ps ..Przepustnicę też bym wyczyścił ,powiem tak kiedy wyciągnąłem swoją nie domykała się z powodu ilości syfu jaki się zebrał przez parę lat ....po czyszczeniu potrzebna adaptacja !
Opublikowano
.....jeżeli bedziesz miec wyciek z pod pokrywy zaworów lub niesprawną odmę (zapchana lub pęknięta membrana ) też bedzie telepać silnikiem ......
Opublikowano
ważne żeby nie było już żadnych błędów na kompie zanim skasujesz adaptację ,wtedy powielasz błąd .....ile mogę tyle pomogę .....sporo nerwów zjadło mi to auto ale już wiem jakie ma bolączki :wink:
Opublikowano
Pocieszyłeś mnie! Zanim dotarłem do dobrego fachmana każdy który dowiadywał się jaki jest typ silnika rezygnował nie podchodząc do auta. Ostatni elektronik odpytał silnik i wskazał właśnie na rozciągnięty o pół ogniwa rozrząd dopuszcza kulejące wtryski i koła na wałkach. Jednak brak błędów po wykasowaniu wskazuję na łańcuch a to będzie tylko 1-1,2k pln:)

:D :lol: ......

Opublikowano
Pocieszyłeś mnie! Zanim dotarłem do dobrego fachmana każdy który dowiadywał się jaki jest typ silnika rezygnował nie podchodząc do auta. Ostatni elektronik odpytał silnik i wskazał właśnie na rozciągnięty o pół ogniwa rozrząd dopuszcza kulejące wtryski i koła na wałkach. Jednak brak błędów po wykasowaniu wskazuję na łańcuch a to będzie tylko 1-1,2k pln:)

:D :lol: ......

to co ty masz tam 500tys km najechane?

Opublikowano
Pocieszyłeś mnie! Zanim dotarłem do dobrego fachmana każdy który dowiadywał się jaki jest typ silnika rezygnował nie podchodząc do auta. Ostatni elektronik odpytał silnik i wskazał właśnie na rozciągnięty o pół ogniwa rozrząd dopuszcza kulejące wtryski i koła na wałkach. Jednak brak błędów po wykasowaniu wskazuję na łańcuch a to będzie tylko 1-1,2k pln:)

:D :lol: ......

to co ty masz tam 500tys km najechane?

.....;-)

Opublikowano
wtryski leją parametry w przedziale 400. Przeczyszczę układ paliwowy przepędzę autko i przypadku telepania motoru dam wtryski do sprawdzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.