Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

Mam kłopot że swoim BMW po ostatnich mrozach strzelił wąż. Powrotny wspomagania. Już po raz 3w ciągu ostatnich 2 lat. Miałem. Jechać zakuwać nowe węże wysokiego ciśnienia. Płyn dolewałem za każdym razem jak wystrzelił i się rozlał na ulicę. Standardowa akcja tracę skrętność po sekundzie i zaczyna się wycie. Pierwsza stacja zakup płynu typu dextron II. Dolewka i wspomaganie wróciło niestety po odpaleniu samochodu a kolejny dzień mam podobne wycie jak przy tym jak brak atf w układzie. Co robić? Płyn w zbiorniku się pobrał i jest między min-max po przejechaniu 5km z pracy węże są mocno Ciepłe. Jedyne co to dokręciłem obejmy aluminiowe mocniej które założyłem po ostatnim wylewie.

Co robić z tym 'Wyciem dusz' dodatkowo mam wrażenie. Ze. Podczas mocniejszego hamowania jest podobny efekt. Czy może być to problem ze zbieżnością czy może standardowo zaczynać od dolania oleju albo wymianie i nowe węże.

Pozdrawiam


PS. Dodam że samochód w rodzinie od 2005 wyjechał z salonu i po dziś dzień poza wymianami dwumasy turbo mostu nic za bardzo. Się nie dzieje.

Opublikowano

Dzisiaj dolałem LiquiMoly MoS2 zobaczymy.

20210126-164400.jpg podobno efekty dopiero widoczne po czasie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.