Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Kupiłem E87 z uszkodzonym układem paliwowym. Wymieniłem wtyryskiwacze na piezoelektyczne z e90 177km łącznie z pompą CR oraz DDE i Cas. Z komputera zostały wykodowane klapki i dpf bo już widać była w "polskich" rękach i ktoś się go pozbył. Auto dobrze się zbiera z dołu Ale tak przy ok 3500 obr. Zaczyna przerywać i brakuje mocy. Po zdjęciu nogi z gazu i ponownym dodaniu samochód jedzie normalnie. Dodam jeszcze że cały czas swieci się ciśnienie opon i nie działa trakcja. Auto nie posiada idrive.

Błędy jakie wyskakują to: 416F, 449a, 4bf7, 49a2. Natomiast w dsc:5e1f i D357.

Mam pytanie czy jeżeli została stara turbina to czy trzeba w nowym komputerze zakodowac sterownik od turbo na ten ze 143km? Bo jak wiadomo różnią się. I czy trzeba coś zakodować w Dsc żeby nie czytało błędów oraz czy zawor na szynie CR może zostać że 143 czy należy to wymienić na taki że 177km?

Za okazaną pomoc z góry dziękuję.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.