Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Od dłuższego czasu przy dynamicznym przyspieszaniu odczuwalne bylo praktycznie na każdym biegu szarpanie. Po wypieciu kabla od reduktora wszystko bylo ok. Zmiana kompletu kol na zimowe ten sam problem z delikatnym szarpaniu zaznacze ze kola równe rozmiarem i tego samego producenta praktycznie nowe. Zdecydowaliśmy się na regenerację redaktora w specjalizowanym warsztacie który zajmuje się tego typu usterkami. Stwierdzili zużycie sprzęgła. Po zamontowano reduktora problem z pooszarpywaniem przy dynamicznym przyspieszaniem minął, żeby bylo ciekawie to pojawił się inny problem. Podczas ruszania z maksymalnie skręconymi kolami czuć drgania poszarpywanie tylnych kol jakby się delikatnie blokowaly dodam ze to tylko podczas ruszania na skręconych kolach. Natomiast podczas innych manewrów np włączając się do drogi głównej podczas gdy auto się toczy z 2 biegu tego problemu nie ma. Czekam na Wasze rady. Macie jakieś pomysły?
Opublikowano

Szarpanie na max skręconych kołach to problem z Xdrive - notabene tak się go sprawdza przy zakupie ;) ..

Problem tkwi w nastawniku ( silniczku czy ściślej zębatce ) .. dlaczego to występuje po regeneracji czy tam naprawie/wymianie tego nie wiem .. tak czy inaczej DO FACHOWCÓW z powrotem ;) .. coś się nie udało ... :mrgreen:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
miałem podobnie (przy pełnym skręcie) wymiana zębatki w silniczku , wymiana oleju w reduktorze oraz koniecznie adaptacja reduktora i wszystko działa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.