Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym prosić o pomoc w rozwiązaniu problemu.

Od błędów mam 4 świece żarowe. Poniedziałek / wtorek będzie sterownik + nowa świeca, to będzie wymienione ale chyba nie ma związku z dużo? Zwłaszcza po rozgrzaniu silnika?

Żeby nie jeździć ale w mieście ssę 9,8l / 100km (Bydgoszcz - miasto nie jest zbyt duże, także miejsce gdzie jeżdżę 0 korki), odcinek 10-11km .... napiszę inny. Silnik może przejechać 163 km i zaoszczędzić 150 km

Natychmiastowe spalanie:

Podczas jazdy z prędkością 60 km / h przy 4 (1600 obr / min - 1700) -> poziom 6-7 l / 100 km

Zużycie paliwa jest podobne przy 80 przy 5 i 100 km / h na 6 biegu.

Próbowałem jechać z ~ 2000 obrotami wyższymi (tj. Około 55 z 3), ale nic się nie zmienia.

Inne pojazdy spalają się mniej np.

Laguna 3 2.0dCi 180KM (w takich warunkach 7,2-7,4l / 100km. Chwilowe spalanie przy 60km / h 3,6l / 100) - a ten ekonomiczny silnik nie jest

Citoen C5 x7 2,7 v6HDI (biturbo) - 9,8 -10,5 / 100km. Zużycie chwilowe przy 60 km / h 4,5 l / 100 km)

Tu też z pewnością jest coś nie tak.

Wtryskiwacze mają regulację max 0,4, ale tylko dwa, pozostałe 0,0-0,1

Daję jednak olej 2T na paliwo (offroad moto2, help i Liqui Moly na czysto (ale nie w tym samym czasie: D)

czysty filtr powietrza

Ta zmiana we wtorek Air na przednie koła 2,4 bar z tyłu 2,2 bar

Hamulec nie trzyma żadnych kół. Nie stój zbyt długo z pracującym silnikiem.

100km temu wróciłem z trasy - czy tam DPF się palił? Nie było żadnych błędów ani komunikatów z tym związanych.

Myślę, że przy takim użytkowaniu auto powinno mieć do 6,5l / 100km (po 1 km do przejechania 25-30km / h, następnym razem 60-80km / h, zatrzymaj tylko raz na światłach + wejdź parking pod firmą). ..

  • 4 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chciałbym prosić o pomoc w rozwiązaniu problemu.

Od błędów mam 4 świece żarowe. Poniedziałek / wtorek będzie sterownik + nowa świeca, to będzie wymienione ale chyba nie ma związku z dużo? Zwłaszcza po rozgrzaniu silnika?

Żeby nie jeździć ale w mieście ssę 9,8l / 100km (Bydgoszcz - miasto nie jest zbyt duże, także miejsce gdzie jeżdżę 0 korki), odcinek 10-11km .... napiszę inny. Silnik może przejechać 163 km i zaoszczędzić 150 km

Natychmiastowe spalanie:

Podczas jazdy z prędkością 60 km / h przy 4 (1600 obr / min - 1700) -> poziom 6-7 l / 100 km

Zużycie paliwa jest podobne przy 80 przy 5 i 100 km / h na 6 biegu.

Próbowałem jechać z ~ 2000 obrotami wyższymi (tj. Około 55 z 3), ale nic się nie zmienia.

Inne pojazdy spalają się mniej np.

Laguna 3 2.0dCi 180KM (w takich warunkach 7,2-7,4l / 100km. Chwilowe spalanie przy 60km / h 3,6l / 100) - a ten ekonomiczny silnik nie jest

Citoen C5 x7 2,7 v6HDI (biturbo) - 9,8 -10,5 / 100km. Zużycie chwilowe przy 60 km / h 4,5 l / 100 km)

Tu też z pewnością jest coś nie tak.

Wtryskiwacze mają regulację max 0,4, ale tylko dwa, pozostałe 0,0-0,1

Daję jednak olej 2T na paliwo (offroad moto2, help i Liqui Moly na czysto (ale nie w tym samym czasie: D)

czysty filtr powietrza

Ta zmiana we wtorek Air na przednie koła 2,4 bar z tyłu 2,2 bar

Hamulec nie trzyma żadnych kół. Nie stój zbyt długo z pracującym silnikiem.

100km temu wróciłem z trasy - czy tam DPF się palił? Nie było żadnych błędów ani komunikatów z tym związanych.

Myślę, że przy takim użytkowaniu auto powinno mieć do 6,5l / 100km (po 1 km do przejechania 25-30km / h, następnym razem 60-80km / h, zatrzymaj tylko raz na światłach + wejdź parking pod firmą). ..

Ale śmieszny temat :)

Też miałem E91 320d M47

L3 2.0dCi 180KM

C5 x7 2,7

I tez jestem z Bydgoszczy

I tez dawalem olej 2T do paliwa.



Termostaty sprawdz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.