Skocz do zawartości

Zdarte opony wewnątrz


maniek6600

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniałem opony u siebie i zobaczyłem znacznie zdarcie opony od wewnątrz przy tylnych kołach. Czym to może być spowodowane? Z tego co gdzieś tam wyczytałem BMW standartowo ma 2 stopnie pochylenia.

W poniedziałek jadę na ustawienia zbieżnosci i chciałbym wiedzieć co i jak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Też . Skoro widzisz inne pochylenie koła to też znaczy że jest mocno przestawione . Ktoś kumaty musi obejrzeć tuleje gumowe wszystkie czy nie są rozwalone ( czy śruby przechodzą przez środek tej tulei a nie przy brzegu ) . Amortyzatory oba wymieniasz . Opcjonalnie dolicz sobie dolne mocowania gumowe i górne i sprawdź stan odboi . I mnie z prawej to zostały same metalowe mocowania, tłukło się nieziemsko :D . Amortyzatory SAHS-a są też w wersji do M .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Witam,e87 2005rok,tez mam problem z oponami tył od wewnatrz przydziera, przod zewnatrz .Jak mialem e46 z tylu byla jedna sruba mimosrodowa do ustawiania pochylenia koła,natomiat e87 widze ze jest bynajmniej trzy,podjechalbym bym do zakladu ,ale w ptomieniu 20km to nikt mi tego nie ustawi ,albo wiedzy brak,albo odpowiedniego sprzetu.pozd.Moze jest ktos tutaj z okolic czestochowy i ma namiar na kogos kto zajmuje sie typowo bmw?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.