Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymieniałem opony u siebie i zobaczyłem znacznie zdarcie opony od wewnątrz przy tylnych kołach. Czym to może być spowodowane? Z tego co gdzieś tam wyczytałem BMW standartowo ma 2 stopnie pochylenia.

W poniedziałek jadę na ustawienia zbieżnosci i chciałbym wiedzieć co i jak...

Opublikowano
No własnie mam zawieszenie M i będę musiał mu to powiedzieć... Generalnie widać że jedne koło ma bardziej wychylenie. Dziś jak się umawiałem to zasugerował że napewno będzie problem z zawieszeniem mimo iż cichutko w aucie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też . Skoro widzisz inne pochylenie koła to też znaczy że jest mocno przestawione . Ktoś kumaty musi obejrzeć tuleje gumowe wszystkie czy nie są rozwalone ( czy śruby przechodzą przez środek tej tulei a nie przy brzegu ) . Amortyzatory oba wymieniasz . Opcjonalnie dolicz sobie dolne mocowania gumowe i górne i sprawdź stan odboi . I mnie z prawej to zostały same metalowe mocowania, tłukło się nieziemsko :D . Amortyzatory SAHS-a są też w wersji do M .
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam,e87 2005rok,tez mam problem z oponami tył od wewnatrz przydziera, przod zewnatrz .Jak mialem e46 z tylu byla jedna sruba mimosrodowa do ustawiania pochylenia koła,natomiat e87 widze ze jest bynajmniej trzy,podjechalbym bym do zakladu ,ale w ptomieniu 20km to nikt mi tego nie ustawi ,albo wiedzy brak,albo odpowiedniego sprzetu.pozd.Moze jest ktos tutaj z okolic czestochowy i ma namiar na kogos kto zajmuje sie typowo bmw?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.