Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Czy ktoś montował dodatkowy wskaźnik do swojego BMW? Chodzi mi tu dokładnie o wskazania temperatury silnika oraz ciśnienia doładowania. Aktualnie mam 2 wskaźniki, jeden to wskaźnik doładowania Cnspeed który całkiem nieźle się spisuje, a drugi to taki niby HUD o nazwie A8. Chciałbym wymienić oba te wskaźniki na jakiś jeden konkretny. Wiem na pewno, że wskaźnik Eanop l200 na pewno nie współpracuje z BMW (a przynajmniej moim M47TU2D20), ponieważ zamówiłem taki i chwilę później go odsyłałem. W tym temacie https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=361133 widzę, że dwóch kolegów poleca wskaźniki firmy Autool. Model X50Pro całkiem trafia w moje gusta, tylko czy ktoś z forumowiczów ma coś takiego u siebie? Jeśli tak to prosiłbym o jakieś informację na ten temat.
Opublikowano

Podepnę Ci się pod temat bo jestem właśnie na etapie montażu czujnika temp oleju do swojego e87.

W którym miejscu przeszedłeś przewodami spod maski do kabiny samochodu?

Opublikowano
Szczerze mówiąc to już nie pamiętam dokładnie, ale na pewno poszedłem pod tą plastikową osłoną od zbiorniczka płynu hamulcowego, a dalej to już jakieś miejsce się znalazło. Będę na garażu to pstryknę kilka zdjęć.
Opublikowano
Szczerze mówiąc to już nie pamiętam dokładnie, ale na pewno poszedłem pod tą plastikową osłoną od zbiorniczka płynu hamulcowego, a dalej to już jakieś miejsce się znalazło. Będę na garażu to pstryknę kilka zdjęć.

 

Ok, byłbym wdzięczny.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Sprawę przejścia przewodów ogarnąłem.

Pytanie teraz trochę z innej beczki, skąd najlepiej wziąć prąd pod maską? Myślałem o wiązce świateł ale pytanie czy nie wykryje mi zmiany poboru i nie będzie wyrzucać błędu?

Jakieś inne sugestie gdzie najprościej i najszybciej wpiąć się plusem od czujnika :?:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Gdyby ktoś na przyszłość szukał info, to pod zbiorniczkiem od płynu hamulcowego jest przejście przewodów do kabiny i bez problemu można przeciągnąć dodatkowe przewody.

Żeby nie rozgrzebywać połowy plastików pod maską to przewody pociągnąłem pod maską i podpiąłem się pod plus z aku a masę znalazłem byle gdzie, byle w pobliżu.

Dodatkowo dorzuciłem przełącznik na kablu w kabinie żeby włączać i wyłączać wyświetlacz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.