Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :D


Dzisiaj postanowiłem zmienić zwykłą kierownicę na multifunkcyjną - kupiłem cały KPL.


Po zamontowaniu bez kodowania multifunkcja działała, podświetlała się : :shock:


Pojawił się błąd czujnika skrętu i ręcznego.


Przejechałem się kawałek, skręciłem kierownicą w prawo - coś strzeliło w obudowie kierowniczej, multifunkcja przestała działać, ale nie pojawiły się nowe błędy... Wyczytałem, że może być to zerwana taśma - nie policzyłem obrotów - zamontowałem tak, jaka przyszła :duh: Ogólnie klakson działa i nie ma błędy AIRBAG


Mam nową, ale ona wykręca 6 obrotów i co najgorsze w ostatnim obrocie taśmą wtyczki są w dolnej części, czyli jak zrobię 3 obroty, to wtyczki sa na dole, a kierownica w normalnym ułożeniu ma dziurę na wtyczki w górnym położeniu...

Co robić Panowie? Jak ustawić taśmę, żeby znowu jej nie zerwać? :)

Opublikowano

Zerwałeś taśmę. Nowa masz ustawić w pozycji środkowej i koła prosto. Taśma ma 5 pełnych obrotów do kliknięcia. Masz ustawić na 3 obrocie kliknięciu.


Sprawa banalna


Jakbyś chciał mam taśmy w pozycji zerowej z 10 sztuk

Opublikowano

Wiesz co, problem w tym, że ona obraca się 3 w lewo i 2 w prawo. A jak obrócę 2,5, to kierownice musiałbym montować do góry nogami... Nie rozumiem o co chodzi, że nie da się tego ustawić jak w innych autach, żeby na każdą stronę przypadała taka sama ilość obrotów... Chyba że tak to ma być? Już na dwóch taśmach próbowałem i wychodzi tak samo :)


Masz rację! Jest kliknięcie, ale dziwne, że i tak jest różną ilość obrotów :) No cóż, pewnych rzeczy nie przeskoczymy ;) Jeszcze raz dziękuję

Opublikowano

Zapewne zamontowałeś ją do góry nogami. W przełączniku zespolonym jest specjalna strzałka która ma się pokrywać ze specjalnym pinem w taśmie airbag. Ręcznie obracasz pierścień przełączniku zespolonym tak aby strzałka z większa dziurka na pin się pokryły i w tak ustawiony przełącznik zespolony wsadzasz poprawnie ustawioną taśmę.


Tak przełącznik zespolony także trzeba ustawić prawidłowo względem taśmy airbag

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.