Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mój problem polega na tym, że jakoś 3 miesiące temu zaczęła gwizdać mi turbina. Nie było innych efektów do wczoraj bo auto zaczęło ostro dymić na czarno ale też wczoraj zmieniałem filtry i olej, wlałem 10w40 bo nie miałem pojęcia jaki był poprzedni, czy te dymienie może być objawem zepsutej turbiny czy raczej tego, że był jakiś inny olej i teraz jest inny.


Następne pytanie to jaki jest koszt wymienienia podpory wału chodzi o robociznę, oraz ile wziąłby mechanik za wymiane oleju, wszystkich filtrów i paska od alternatora i wspomagania.

Auto tak jak w tytule bmw e46 136 km 1998r.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moc spadła? Może to nie turbina a nieszczelność w dolocie. Sprawdź błędy.

Serwis olejowo-filtrowy to ok 400,-

Pasek w zależności jaki kasz wentylator to 100-150,-

Wymiana podpory to ok 200,-

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.