Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


Mówię odrazu tak

Przód 225 Tyl 255 nowe felgi nowe opony . Powrót na stare oryginalne felgi i wszystkie w rozmiarze 225. Różnicy w pływającym tyle brak. Stukanie pukanie brak


A wiec ciężko mi jeździć szybciej moja F31 ponieważ tyl jak to powiedzieć Pływa . Idzie za przodem ale jakby spóźniony i taki nim bujalo na boki jak jadę wolniej efekt ten sam wystarczy ze na prostej kierownica pomacham w prawo lewo szybciej I to samo . Jak wchodzę w zakręt i się napnie to trzyma wystarczy ze zakręt wezmę na 2 Razy czyli zrobię kolejny ruch to puszcza i znowu faluje /pływa


Będę brał się w poszukiwania jakich kolwiek luzów na tyle . Być może ktoś miał podobny efekt ?? Szybciej namierze usterkę. Bo ciężko mi uwierzyć ze ten typ tak ma ..

Opublikowano

Trochę mam podobnie, ale chyba nie tak bardzo jak Ty. Na letnich u mnie występuje częściej (np. na ekspresówce przy zmianie pasów), na zimowych rzadziej - głównie przy tak około +20 stopni. ASO nie widzi problemów (inne warsztaty nawet nie zwróciły na to uwagi).

Jaki profil opon? Run Flat?


PS. na życzenie zawsze mi pompują na maks i to chyba pomaga i chyba b. dobre wyważenie również.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.