Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Około miesiąca temu wymieniłem pompę sprzęgła (LPR). Od paru dni obserwuję , ale tylko po dłuższym postoju , tj np .12 godzin, z reguły rano problem z wrzuceniem jakiegokolwiek biegu .Lewarek stawia wyraźny opór. Sprzęgło wciśnięte max do podłogi. Przy wrzucaniu czuć szarpnięcia tak jak by całego auta. W czasie jazdy przy zmianie biegów np z 2 na 3 pomaga tzw "międzygaz" . I teraz najciekawsze. Problem znika po przejechaniu ok 8-10 km , Wtedy już wszystko się uspokaja , biegi wchodzą jak w masło, redukcja jest bez problemowa..

Mam wrażenie,że po wymianie pompy pedał w górnej pozycji ma duży luz ( ale to moje ,być może subiektywne odczucie) , a sprzęgło bierze milimetr nad podłogą. Przed wymianą pompy brało ok 1 cm nad podłogą. Auto po wrzuceniu biegu ,na wciśniętym sprzęgle nie "ciągnie" samoistnie.Jednak po puszczeniu sprzęgła jest efekt tak jakby popchnięcia auta....Po paru kilometrach wszystko się uspokaja. Płyn jest. w czwartek jadę do mechanika , niech rzuci okiem. Na pompę i robociznę mechanik dał na piśmie gwarancję...Czy to kwestia podregulowania czegośtam, czy sprzęgło klęka ?

Dzięki za podpowiedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.