Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.


Czy tak wyglądający wirnik w turbosprężarce może być powodem gwizdania turbo powyżej 1500 obrotów? Odgłos brzmi jakby jechała za mną karetka. Samochód ma moc, błędów żadnych, żadnej dziury w dolocie, żadnego białego dymu. Wszystko w porządku tylko ten bardzo głośny gwizd. Przebieg 310.000km, olej 0w30 shell helix ultra, bez DPF oryginalnie.


https://ibb.co/WvNhjRK


WvNhjRK

Opublikowano

MsdcDtD

https://ibb.co/MsdcDtD


Sprawdzając w INPie dodając gazu pokazuję, że aktualny pobór powietrza jest większy niż potrzebny, co lepsze tylko pokazuję taki wynik gdy słychać gwizd.

Prosze o pomoc. Mechanik jeden powiedzial, że do regeneracji, drugi że mam z tym jeździć.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Brzegi łopatek widać trochę już pogryzione . Jeśli jest dość głośno to bliżej jej końca . Druga opcja to obejrzeć wydech ten elastyczny łącznik zaraz za katalizatorem czy jest w całości . Przy okazji sprawdź czy wirnik nie ma luzu na boki oraz przód -tył.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.