Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, robiłem ostatnio pełną geometrię na mieście i wyczytałem w ISTA-D że powinno się zrobić procedurę startu EPS po zmianach. Podczas geometrii mi tego nie zrobili, i zastanawiam się czy nie zrobić tego u siebie w garażu, tylko czy będę w stanie doprowadzić całą procedurę do końca - są wymagane jakieś specjalne narzędzia, mierniki, kanał? Czy polega to tylko na podpięciu kabla i obracaniu kierownicy wg instrukcji? Da się jakoś podejrzeć całą procedurę przed jej wykonaniem?


Auto jeździ prosto, nie ma żadnych błędów. Ale na podglądzie w ISTA-D jak kierownica jest na wprost to jest około -1.5 stopnia.


Czy to się powinno bezwarunkowo zrobić po każdej pełnej geometrii i czy można to zrobić samemu bez problemów? Czy musi auto stać idealnie prosto? Bo w garażu mam lekki spadek do odpływu na środku pomieszczenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.