Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić wszystkie drążki kierownicze wraz z wspornikiem drążka ( oczywiście nowe) Moje stare zawieszenie już kwalifikowało się do wymiany więc wszysko zbiegło się w czasie.Generalnie byłem szczę śliwy po wymianie całego układu kierowniczego na nowy( myślałem sobie że poczuje komfort taki jakie powinno zapewniać BMW 7 jakie wyjechało z fabryki :lol: )

Walka z wymianą zabrała mi cały dzień, ale w końcu udało mi się ukończyć. Moje zadowolenie trwało jednak krótko bo:

- Po wymianie cały układ się usztywnił i pojawiły się znacze luzy w przekładni kierowniczej

-Próba skręcenia ( zmniejszenia luzu) niewiele dała

Generalnie wrażenia z jazdy są takie że układ jest niby sztywny ale auto jakoś dziwnie się prowadzi, podczas wjazdu pod małe poprzeczne przeszkody np; próg garażu czuć i słychać luz na przekładni co mnie bardzo denerwuje :

Doradżcie czy takie przekładnie można za jakieś rozsądne pieniądze zregenerować czy raczej rozglądać się za inną używaną, czy dam radę domowym sposobem sam ją wyciągnąć i czy może istnieją jakieś zestawy naprawcze do tego elementu.

Proszę o podpowiedzi Pozdrawiam

Aha moje BMW to 730 E32 motor m30

|

TOMEK[E32]730
Opublikowano

No właśnie i tu pojawia się problem, bo w jaki sposób oceniasz że jest ona w bardzo dobrym stanie bo przecież nie po wyglądzie. Moja do momentu zmiany zawieszenia była też w idealnym stanie a okazuje się że jest do kitu. Nie oskarżam Cię oczywiście że nie jest w dobrym stanie ale napisz jak określiłeś ten stan bo pojęcie w bardzo dobrym stanie niestety znając polskie realia ma różne znaczenia. Wiele razy oglądałem już auta w idealnym stanie a okazywały się w conajwyżej dobrym.

Dzięki w każdym razie za propozycje i napewno ją przemyślę jak nic inego nie wykombinuję , no i napisz co rozumiesz przez termin bardzo dobry stan.

Pozdrawiam

TOMEK[E32]730
Opublikowano

No właśnie i tu pojawia się problem, bo w jaki sposób oceniasz że jest ona w bardzo dobrym stanie bo przecież nie po wyglądzie. Moja do momentu zmiany zawieszenia była też w idealnym stanie a okazuje się że jest do kitu. Nie oskarżam Cię oczywiście że nie jest w dobrym stanie ale napisz jak określiłeś ten stan bo pojęcie w bardzo dobrym stanie niestety znając polskie realia ma różne znaczenia. Wiele razy oglądałem już auta w idealnym stanie a okazywały się w conajwyżej dobrym.

Dzięki w każdym razie za propozycje i napewno ją przemyślę jak nic inego nie wykombinuję , no i napisz co rozumiesz przez termin bardzo dobry stan.

Pozdrawiam

TOMEK[E32]730

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.