Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam pewien problem ze swoją JEDYNKĄ, a mechanik, który serwisuje ją od dawna jest na urlopie, a w okolicy same grzebki, więc wolałbym im nie oddawać autka :lol: Po podłączeniu do komputera wyskakuje mi błąd sondy lambda, sterownika świec żarowych oraz błąd DPF. Objawy podczas jazdy to jedynie lekkie, delikatne szarpanie podczas jazdy na RÓWNYCH obrotach. Tak poza tym nie zauważyłem spadku mocy czy innych objawów. Wykręciłem sondę i była trochę okopcona, co raczej jest normalne ? Jeśli chodzi o sterownik to pewnie do wymiany, normalka w jedynce. Natomiast co z DPF ? Zapchany ? Jeżdżę do pracy 30 km ( 5 km miasto / 25 km trasa ).

Ogólnie jest jeszcze kłopot z olejem, który od jakiegoś czasu intensywnie ulatuje wężem od odmy i leci w dolot. Pokrywa w okolicach odmy i wlewu oleju jest mocno upucona, a pod dekielkiem od odmy jest dużo oleju. Czyżby odma do wymiany, która w przypadku N47 jest zintegrowana z pokrywą zaworu, czyli cała pokrywa do wymiany ?

Sam wybieram się niedługo w sporą trasę, więc wolałbym sobie to jakoś ogarnąć. Bardzo proszę o rady, co z tym można zrobić ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.