Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Panowie mam strasznie dziwną sytuację.Dodam 4lata temu wymieniałem sobie spręzyny z tyłu.W miarę prosta robota.Po zdjęciu koła i odkręceniu amora ori lewarkiem bmw wystarczy rozepchać wahacz zapierając się jedną stroną o wahacz a drugą od podłogę :roll: i sprężyna schodzi i tak samo można włożyć.Wymieniłem sobie tuleje wahliwą na meyle skręciłem wszystko ładnie i sobie lewarkiem zapierając się o podłogę(auta) opuszczam wahacz w dół do założenia spręzyny (dość mocno się nagina) wkładam sprężynę luzuje lewarek a tuleja wahliwa na gumie z boku już ma pękniecie.. jakim cudem? stare oe bmw które wyjąłem z auta nie mają pękniętych gum a mają z 18lat.. i w dodatku na nich wymieniałem moje spręzyny 4 lata temu.. to jak inaczej mam założyć spręzynę??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.