Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie! Od dłuższego czasu jestem zarejestrowany ale to mój pierwszy post.

Posiadam e83 z 2005 roku. Mam interfejs diagnostyczny z alledrogo i małe problemy.

ISTA działa ładnie zarówno z moją e83 jak i F25 (oczywiście na dwóch różnych przewodach).

Nie chce natomiast działać INPA z e83. Mogę odczytać pamięć błędów, podejrzeć parametry i wejść w szyberdach. Nie mogę się dostać do innych modułów a w ISTA mogę.

Chciałbym troszkę pozmieniać sobie jak np. światła do jazdy dziennej czy automatyczne ryglowanie zamka ale mam problemy z INPA i z ncs? W NCS nic nie mogę zrobić. Nie łączy i koniec.

Próbowałem instalować INPę z różnych źródeł ale na daremno. W IsTA mogę wejść w moduły i ręcznie sterować nimi np moduł świateł a w INPA tylko szyberdach.

Aby było ciekawiej INPA pokazuje mi tylko błędy świec żarowych na każdym cylindrze a ISTA po wykasowaniu błędów inpą pokazałą 35 innych i między innymi powraca mi błąd grzania lustra pasażera i dodatkowa pompa w ogrzewaniu (podejrzewam podgrzewacz wody bo falują obroty delikatnie). Jak ugryźć tą inpę i kodowanie w moim aucie?


A i jeszcze jedno. Da sie wygrzebać w jakimś module przebieg czy jak ktoś cofnął licznik to i w innych miejscach cofnęło? Auto od 6 lat w rodzinie, ja jeżdzę nim 2 lata. Byłęm przy zakupie i jestem pewny, że cofany ale chciałbym ciekawości sprawdzić ile. Słyszałem, że w modułach może być zagrzebany przebieg. Prawda to?

Pomocy!

Pozdrawiam!

Paweł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.