Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

BMW 118i , bezyna, rok 2005, silnik 2.0 -129 KM, przebieg 160 tys km.

Nie posiadam diagnostyki specjalistycznej do BMW. Nie przebywam aktualnie w PL. Mam jedynie OBD2 - pokazuje mi pierwszo błąd P101B, po przejechaniu (60-80 km) wyskakuje żółta kontrolka zamalowana do połowy check engine oraz wyskakuje błąd P1061.

Wcześniej błędy te pokazywały się po około 400 km, teraz pokazują się coraz częściej.

Około pól roku temu wymieniony valvetronik (wg mechanika zaadaptowany), zmieniony olej, wyczyszczone sensory MAF, MAP, 2 Vanos .

Nie czuje żeby auto traciło na mocy, obroty nie falują. Jedyne co zaobserwowałem to większe spalanie 9,9 l/ 100km , wczesniej było 8,7l/ 100 km.

Jeżeli coś jeszcze mogę sprawić to dajcie znać. To podam wartości lub obserwacje.

Z góry dziękuje i pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Błędy czepiają się valvetronica

N46 P101B 2A61 DME: Valvetronic, adaptation 1

N46 P1061 2A6B DME: Valvetronic, power limitation, servomotor

Silnik brałeś z ASO nowy czy używkę, czy zamiennik? Zamienniki kiepsko się sprawdzają, a można je kupić dużo taniej.

Wpisz sobie w google kod 2A61 jest sporo informacji, że to wina silnika.

Opublikowano
Błędy czepiają się valvetronica

N46 P101B 2A61 DME: Valvetronic, adaptation 1

N46 P1061 2A6B DME: Valvetronic, power limitation, servomotor

Silnik brałeś z ASO nowy czy używkę, czy zamiennik? Zamienniki kiepsko się sprawdzają, a można je kupić dużo taniej.

Wpisz sobie w google kod 2A61 jest sporo informacji, że to wina silnika.

 

Nowy silniczek valvetronika z sklepu .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.