Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dzisiaj przejechałem trasę około 200km większość obwodnica prędkość 140-170 po zajechaniu do domu wziąłem się za wymianę żarówki i odruchowo jakoś po skończeniu otworzyłem maskę, to co zobaczyłem mnie przeraziło, pełno oleju w miejscu zaznaczonym https://imgur.com/a/fykci8T oraz w okolicach korka do wlewu.

Co prawda w aucie przez pewnien czas paliła się taka kontrolka (https://imgur.com/a/o1vRIln) auto zaczęło stukać, klekotać TYLKO NA PIERWSZYM BIEGU PRZY RUSZANIU dźwięk jakby normalnie panew się obracała, ale po zgaszeniu (musiałem dojechać do domu) kontrolka znikła, a auto przestało klekotać a jedynie dźwięk został jednak nie tak silny jak wcześniej, a jedynie na przy pierwszym ruszeniu się pojawił, poźniej już wszystko normalnie, ma ktoś jakies pomysły co to może być? Czy raczej wróżenie z fusów

Opublikowano

silnik dusiło przy ok 2500 obrotach, po czym wolniej wkręcał się na nie

po zgaśnięciu kontrolki auto potrafiło przerwać przy tych samych obrotach było lekutkie szarpnięcie (obroty spadły o ok. 100-300)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.