Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


Mam od niedawna problem z moja e90, dokładnie 320d, 143KM n47d20a, turbina regenerowana ok 2 tys km temu, nastawnik turbo elektryczny bez możliwości kręcenia i regulacji, od około tygodnia co jakiś czas auto zaczęło tracić moc i głośno pracować, zauważyłem ze nastawnik turbiny w tych momentach ciagle chodzi w górę i w dół przy tym cykajac, tak jakby się naprężał na maksa strzelał i wracał do punktu wyjścia i od nowa.


Powiedzcie mi proszę, bo błędów oczywiście brak, co najprawdopodobniej umarło? Nastawnik kaplica czy jest tam po drodze jeszcze jakaś rzecz która nim steruje i ma tendencje do usterek?


Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.