Skocz do zawartości

e90 n57d30a pytania EGR inpa


pepesiu

Rekomendowane odpowiedzi

witam kolegów, pytanko na szybko, e90 lci 2008 3,0 245 koni, przebieg 220.000km przerywa dosc mocno na zimnym silniku do ok 2000obr, szarpie tak ze całym autem rusza, nie zawsze, po rozgrzaniu silnika ustaje, bylem na kompie u kolegi i pokazywało bledy egru i czujnika cisnienia paliwa na listwie, mam kabel do inpy ale chyba koles przysłał mi wadliwy bo nie moge sie polaczyc, kabelek bede odsylac a za ten czas zdjalem egr zeby sprawdzic czy jest nagar, nie było go, wiec mam 3 pytania w związku z tym:

- idzie jakos recznie sprawdzic ten egr mając go w reku ? wyglada na sprawny mechanicznie, jest jakas opcja podpięcia tej elektroniki na krótko ? ograniczenie go programowo pomoze ?

- przy zdjeciu chlodnicy egry razem z nim wypadł ten dziwny bolec, do niczego tam nie pasuje z tego co na szybko patrzylem, to jakas jego cześć czy po prostu komus kiedys tam wpadł ?

- wstawiam zdjecie bledu połączenia kabla z autem, instalacja przebiegła wedlug instrukcji, system wykrywa kabel, po podlaczeniu do auta zapłon nie swieci i tak błąd jest.


wiem wiem z inpą poszłoby łatwiej..


http://fotowrzut.pl/tmp/upload/2E013DPI9I/1.jpg

http://fotowrzut.pl/tmp/upload/2E013DPI9I/2.jpg

http://fotowrzut.pl/tmp/upload/2E013DPI9I/3.jpg

http://fotowrzut.pl/tmp/upload/2E013DPI9I/4.jpg

gg 5216510


6981e5d7cb7f0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co do tego EGRa to największym jego problemem jest blokujący się mechanizm pod plastikową obudową. Mi pomogła dopiero wymiana na nowy. Chociaż na testy możesz przesmarować mechanizm.

Tak to wygląda po rozebraniu


U mnie skończyło się na wymianie. Co do reszty nie pomogę, chociaż kabel najlepiej przetestować telefonem i BTOOL Lite. Jak w takiej konfiguracji będzie działał to jest sprawny. Odchodzi wtedy problem ze złymi ustawieniami w OS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mechanizm nie jest zablokowany to podnosząc grzybek płynnie szedł do góry, ale dla pewnosci zajrze tam do srodka.

jak stwierdziles ze w koncu potrzebowałes wymiany na nowy ?

gg 5216510


6981e5d7cb7f0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
U mnie pojawił sie błąd chyba 4C9E, ale już pewny nie jestem. Po chwili postoju, auto kompletnie nie jechało. Dopiero po około kilometrze wszystko wracało do normy. Postanowiłem zdjąć ten plastik jak na filmiku i zobaczyć jak to chodzi. U mnie w krańcowej pozycji ten zawór się blokował. Po przesmarowaniu mechanizmu był spokój na dłuższy czas, ale po pół roku smarowanie już przestawało pomagać. Tu na forum ktoś sprzedawał w fajnej cenie nowy, już nie pamiętam kto, więc kupiłem i wymieniłem. Id tej pory spokój. Tylko, widze że twój wyjąłeś bez problemu. Mi z wyjęciem zeszło pół dnia. Tak był zapieczony. Stary EGR zmasakrowałem, żeby go wyjąć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.