Skocz do zawartości

Odpowietrznik paliwa + pompa paliwowa + obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Czytalem juz pare tamatow o skaczacych obrotach, ale nie znalazlem odpowiedzi. Jezdzilem po mechanikach, ale nikt nie dal mi jednoznacznej odpowiedzi. Jedni mowia ze to cos w glowicy, a nawet ze pozalepiane popychacze :O. Problem polega na tym, ze na zimnym silniku obroty sa ok, fura od razu ladnie idzie. Gdy jest cieply, np. postoi 5 minut, wowczas silnik sie krztusi i zanim nie przegazuje go z 30 sekund, to przy 2 tys obrotow gdy trzymam gaz do polowy, to obroty spadaja. Tak jakby odcinal cylindry. Dzis rozmawialem z mechanikiem, ktory mial juz pare swoich E30 i powiedzial, ze najprawdopodobniej jest to problem z pompa paliwowa - mianowicie przy wyzszej temperaturze podobno puszczaja membrany. Zastanawiam sie, czy awaria pompy, o ile taka w ogole wystepuje (nie ogladal ten mechanik fury, gadalismy tylko przez tel), moze byc to iz mam zapchany odpowietrznik paliwa. Moze uda mi sie zorganizowac inna pompe, aby sprawdzic czy to na pewno to, ale rownoczesnie bede chcial przeczyscic odpowietrznik - i tu kolejne pytanie: gdzie dokladnie sie on znajduje?

pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi.

Opublikowano
Poszukaj z tyłu w nadkolu obok wlewu paliwa, tam jest taki zbiorniczek i kilka wężyków podłączonych do niego.

Bayerische Motoren Werke AG Munchen


http://img201.imageshack.us/img201/1251/333lr9.jpg

Opublikowano

czesc

Tak jak napisalem ,przyczyn moze byc duzo.

Pompe sprawdzilbym na koncu.

Moze Ci sie zacinac przeplywka.moze byc uszkodzenie w elktronice.

Mozesz miec uszkodzony lub z,e ustawiony TPS/czujnik polozenia przepustnicy pod przepustnica/

Nieszcelny dolot,bo jaknapisales cisniesz gaz a silnik traci obroty.

tzn,ze za male podcisnienie w dolocie./guma przeplywki/

Jezeli po odpaleniu na zimnym masz wiecej niz1100 obrotow /plus minus/

To moze byc zle wyregulowana przepustnica/powinna byc zamknieta/

poniewaz nie piszesz o falowaniu silnika,to moze byc ok.

Przyszlo mi jeszcze na mysl,ze moze byc cos nie tak z wtyczka zasilajaca wtryskiwacze.

Moze byc cos ze sterownikiem wtryskow,ale to ostatecznosc.

Poszukaj na forum,bo w tym temacie,to juz jest cala biblia!

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.